fredag den 25. marts 2011

På vores badeværelse er der...

ikke så meget. Jeg er typen der ikke har en masse plejeprodukter, men det jeg så har, må godt være godt, uden at være for dyrt.


























Lærkes produkter kommer fra Urtekram og Weleda. Balsam'en er super god til hendes meget krøllede hår. Duften af Morgenfrue i produkterne fra Weleda elsker jeg og de er også ret gode.

Mine produkter kommer fra Lavera og Urtekram. De to produkter fra Alterra med granatæble, har jeg købt i Tyskland , hvor der helt fremme i skoene hvad økologi angår. Produkterne er billige og ret gode til prisen,
Ved vasken står denne håndsæbe fra Urtekram.

Så er der en zink-creme fra Avene, som jeg bruger til smår sår m.m. Den kan købes på apoteket og kan varmt anbefales. Tils sidst en Arnica-creme købt i Frankrig. jeg ved ikke om den kan købes i Danmark, måske i helse-butikker. Den bruger vi til Lærke når hun har slået sig. Ikke til åbne sår, men til buler. Den kan bruges fra børnene er helt små.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar