lørdag den 24. marts 2012

Siden sidst...

Advarsel. I bliver lige billed-spam'et. Er på toppen igen efter 14 dage i influenza-helvede, som så mange andre her i blog-land. I får lige den seneste tid i billeder... here we go!

 Indbydelse til Lærke's fødselsdag på næste søndag...

 Lærke's seneste kreationer i PLAYMAIS...

 Dejlig retro-ting fra min mor's veninde...

 Lidt væg-deko...

 Morgenhygge på spisebordet...

 Erik KOLd dåse i ny variant...

 Hjerteskåle x 5...

 Hjertehygge...

 Lidt sager til Lærke. Hodja fra Pjort, Bimse og egern-babuska...


























Selv-pyntet krukke fra Greene til mine øreringe...

 Lidt bøjler til samlingen...

 Strik til Lærke's fødder samt hæklet hårelastik...


Min elskede mus med mormor's seneste kreation. Jeg er bare mega glad for den. (Lærke er også glad, hun gad bare ikke rigtig fotograferes). Det er en kopi af den sweater Sofie Gråbøll havde på i Forbrydelsen. Bare i omvendte farver... 1000 tak mor :)

3 kommentarer:

  1. Dejligt at læse at du igen er oven på søde, og skønne skønne billeder :)

    Er vild med din nye vægdeko - glæder mig til at se den reallife om forhåbentlig ikke alt for længe ;) og skøn sweater din mutti igen har kreeret til Lærke, så skøn!

    Har lidt stof til dig, og som du kan se på loggen min så har jeg lige fået en masse nye lækre retrostoffer, og der er også sager imellem jeg gerne bytter til dig søde ;)

    Kram og tanker

    Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære søde Karina

      Ja, så er jeg på banen igen :)

      Glæder mig til vi ses, og til at vi skal bytte stof igen.
      Så godt at du havde været heldig med stof. Glæder mig :)

      Mht. de gule mærker, så er mine ret afdæmpede lysegule. Pæne synes jeg.
      Pænt med lilla på f.eks. Eller for en retro-elsker som mig med brun tekst på :)

      Knus og tanker tilbage :)

      Line

      Slet
    2. Super at de er afdæmpede lysegule, lige det jeg håbede på :-) så bliver det dem med pink skrift + med grøn eller brun skrift, kan ikke helt bestemme mig, så måske dem begge, altså alle tre - så har jeg vist også til de første par kreationer :-D

      Ja vi må snart finde en dag, vi har ingen planer det næste stykke tid, så hvis du har en fridag, så er jeg SÅ klar :-)

      Kram

      Slet