mandag den 9. april 2012

Lærke 5 år - Part 2












Lærke blev som nævnt i forrige indlæg, 5 år i sidste uge. På hendes fødselsdag vækkede jeg hende med sang og gaver. I år var min gave til hende en fin lille rød kuffert fra Søstrene Greene med kreativt indhold. Godt tegnepapir, opgavebog, malebog, økologisk fingermaling, bivoksfarver, gode tusser samt gode vandfarver. Og hun blev simpelthen så glad. Hun gik straks i gang inden morgenmaden. Derefter kørte vi til mine forældre i Haslev, hvor vi hentede min far, som skulle med i legeland i Næstved. Rigtig hyggeligt med sjov og leg og en tur i Næstved Storcenter bagefter. Min far er verdens mest tålmodige mand og vi hyggede os alle 3 meget. Sidst på dagen kørte vi tilbage til min mor, som var kommet tilbage med Lærke's fætter Felix. Igen sjov og leg og dejlig aftensmad. På med nattøj og tandpasta og derefter kørte vi hjemad. Behøver jeg at sige, at Lærke sov efter 5 min. i bilen. Sikke en dejlig dag. Det sidste billede er Lærke's seneste kreation. En fin karsekanin. Idéen er herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar