torsdag den 3. oktober 2013

Vores nye hule

Så er Lærke & jeg flyttet til vores nye sted. OG ENDELIG har jeg fundet VORES sted. Her føler vi os hjemme, her er trygt og godt. Ikke fordi lejligheden jo er noget specielt. Det er 77 kvm. lejet lejlighed i det lokale boligselskab, med vask i kælderen og det hele, men det føles bare så rigtigt og jeg har fra dag 1 følt mig hjemme, og jeg kan mærke på Lærke at hun har det på samme måde.

Af mange årsager, er det aldrig lykkes mig, at skabe mig et hjem med selvvalgte møbler, personligt dims og nips, altså et sted der afspejler mig. Men det skal ske nu. Første step er indkøb af nye møbler, som er ved at være på plads. Jeg har bl.a. købt ny sofa, en rigtig hyggelig en af slagsen, hvor vi rigtig kan slappe af :) Planen er at sy nogle puder i grafiske mønstre her om ikke så længe. Tror det vil være fint. Jeg har desuden købt sofabord og tv-bænk fra IKEA i Valnød. Uh det er fint. Nyt spisebord og skabe er det også blevet til. Nu mangler der bare nye spisebordsstole og så alt det personlige, såsom billeder og andet. men det tager lidt tid. Noget af det vil jeg selv lave og andet skal vælges med hjertet.

I får lige et billede af min nye sofa. Tænker at jeg herefter løbende vil lægge billeder ind af indretningen som tingene udvikler sig.
















5 kommentarer:

  1. Uha det tegner godt! Super lækkert bord - og tillykke med dit nye hjem;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj :) Ja, det tegner godt med det lille hjem. Det burde også være på tide i en alder af 37, ville nogen mene ;) Men hver ting til sin tid, og nu er det vores lille base det gælder.

      Slet
  2. Hvor ser det godt ud søde - og der er lækker meget plads til alle de kommende tøsefester ;) Glæder mig til at se og prøve den RL - må jo snart op og se alt det nye I har fået siden sidst :)

    SvarSlet
  3. Ja nu er der plads til os alle :) Du er ALTID velkommen :) kram

    SvarSlet