onsdag den 31. marts 2010

I vild kamp om plæneklipper...

Halløj. Så oprandt dagen hvor det lokale byggemarked havde aftensalg og et super tilbud på en plæneklipper på plakaten. Jeg stillede mig op i køen 20 minutter før åbningstid og kunne allerede mærke spændingen. Der blev hvisket, tisket og skubbet. Jeg stod som nr. 5 i køen, men da dørene åbnede, gik den vilde jagt mod pallen med de famøse plæneklippere, uden hæmninger vil jeg sige. Køen bestod hovedsageligt af ældre ægtepar og en meget gammel mand med stok, men han lod sig ikke kue da først kampen satte ind. Jeg nåede med nød og næppe at få fat i en kasse og satte mig triumferende på den, mens jeg ringede efter forstærkning hos Niels og Lærke, som ventede udenfor. Yes we did it!! Nu holder der en super duper plæneklipper ude på terrassen, klar til kamp.

Jeg har syet endnu en kjole til Lærke, og hun har i dag besluttet at det skal være hendes fødselsdagskjole. Hun har fødselsdag på lørdag, hvor hun fylder 3 år. Vi tager ned til min mor og far på fredag og lørdag morgen starter vi med gaver og morgenmad. Derefter kører vi til ZOO i København. Vi glæder os alle rigtig meget, det bliver en rigtig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar