tirsdag den 30. marts 2010

En glad i låget dag...



Det har været en glad dag i dag. Lærke har jublet sig igennem, selvom der ikke har været de store aktiviteter, andet end en tur på genbrugspladsen. Hun holder mit humør oppe, den lille trold. Tak for det skat.

I morgen er dagen, hvor jeg skulle have været opereret på Herlev Hospital. Men operationen blev udsat for 1 1/2 uge siden. Øv. Min højre nyre skal syes. Den sidder ikke fast, og falder ned i mit lillebækken. Ret træls, smerter og kvalme. Jeg er født med det, men smerterne kom først da jeg fykdte 30 år, hvorfor ved ingen. Der gik 1 1/2 år inden man fandt ud af, hvad jeg fejler, og kun fordi at smerterne forsvandt da jeg var gravid med Lærke. Hun holdt min nyre på plads. Tak endnu engang skat :). Nu skal jeg endelig opereres, den nye tid er den 19. april. Jeg glæder mig og er bange på samme tid. Men det skal nok gå og Lærke og Niels holder modet oppe hos mig.

Lærke og jeg klippede påskepynt i dag og jeg synes lige at I skal se Lærkes påskekylling. Lavet næsten helt selv :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar