søndag den 28. marts 2010

Velkommen... og lige en Kjole til Lærke!

Velkommen til min BLOG. Så er det vist på tide at jeg melder mig ind. Jeg har længe gået med lysten til at BLOGGE, så nu skal det være. Jeg har så mange idéer i mit hoved, som gerne vil ud. Og de fleste kommer det også, men som så mange andre småbørnsfamilier, er der lige det aspekt der hedder tid og den er sparsom. Og tænk, jeg går endda ikke på job.

I 2008 valgte vi at trække stikket ud, sælge vores ejendele og rejse ud i verden med vores sejlbåd MUTTE. Lærke var dengang 14 måneder gammel. Vi har siden da, rejst gennem europas kanaler til Middelhavet og videre til Grækenland, hvor vi sejlede 8 måneder sidste år. Nu går turen videre mod de Kanariske Øer.

Denne blog kommer ikke til at handle om rejsen som sådan. Det har vi vores hjemmeside til: www.familienhauerslev.dk, hvor vi både har en BLOG og hvor jeg løbende skriver rejsebreve.
Denne blog bliver mit kreative univers, små oplevelser i hverdagen med skønne Lærke og ikke mindst et sted, hvor jeg kan få styr på alle idéerne.

Jeg er ved at sy kjoler til Lærke og er færdig med den første. Min stil er lidt den nuttede svenske stil ala TILDA, men er også til retro.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar