onsdag den 2. februar 2011

DE KAN DERES KRAM HOS URTEKRAM


Det er ingen hemlighed at jeg er tilhænger af økologi. Ikke at jeg er fuldstændig fanatisk men alligevel.

Jeg ELSKER produkterne fra URTEKRAM og kan varmt anbefale mange af dem. Jeg faldt over deres hjemmeside og den er et besøg værd. www.urtekram.dk
Herhjemme er favoritterne følgende:

URTEKRAM børnebalsam. Lærkes krøllede hår bliver som smør i børsten. Og helt uden kemikalier. Jeg bruger også selv både deres shampoo, balsam og creme, og de er gode. Kan tit fåes på tilbud i NETTO.

URTEKRAM soltørrede dadler. Lærke spiser dem i små tern på sin havregrød hver morgen.
De er altid i køkkenskuffen sammen med rosinerne og abrikoserne fra Urtekram.

URTEKRAM tomatketschup. Lærke elsker den.

URTEKRAM Blåbærgrød. Havregrød med blåbær er den bedste start på dagen for mig.

URTEKRAM Æblecidereddike. Jeg bruger den især på rodfrugter i ovnen, men også til vintersalater.

URTEKRAM YOGI-TE. Jeg er storforbruger af te og drikker disse i flere varianter.
Favoritten er Ingefær/Citron.

Vi bruger også mange andre af deres produkter, ville bare lige fremhæve nogle af dem.
Og jeg får hverken kroner eller goder for at skrive dette. Jeg er bare glad for deres produkter, og at de så tilmed har valgt at pakke produkterne pænt ind, gør jo ikke noget.

KRAM fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar