tirsdag den 1. februar 2011

Tilbage i Blogland og lige en opskrift

Jeg har taget en beslutning i dag. Denne BLOG skal op og køre, og med det mener jeg, at jeg skal skrive meget oftere og ikke mindst vise mine kreative kreationer og idéer frem. Nu håber jeg, at jeg kan leve op til det.

Jeg har bagt disse solsikkeboller nogle gange nu, er de er så gode at jeg må viderebringe den her.

15 stk. Solsikkeboller
500 gram hvedemel
250 gram grahamsmel
50 gram gær
3 spsk. solsikkeolie
2 spsk. honning
1 spsk. salt
5 dl. vand
150 gram solsikkekerner

Pynt:
Pensles med mælk og solsikkekerner drysses på toppen

Hæver før og efter at bollerne er formet. Jo længere tid jo bedre.
Bages ved 210 grader i ca. 15 minutter.

Velbekomme og vi ses snart igen... det lover jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar