onsdag den 15. juni 2011

Så er det sommer

Jeg har købt det fineste retrostof hos hende her og har nu syet en sommerhat til Lærke. Hun er rigtig glad for den og føler sig meget fin, når hun har den på. I får lige en billedserie...

































I går aftes var Lærke og jeg på det lokale loppemarked og fandt en masse gode ting.


























Fine gule æggebægere. Og hold nu fast, jeg købte 15 stk. Altså det kunne jeg ikke lade være med, når de kun kostede 1 kr. stykket.


En Erik Kold bøtte til spaghetti til 10 kr.


En fin gul-stribet vase til den fine orkidé, jeg fik af min søde søster forleden. Samt en fin bog til Lærke, 4 gode spil og en fin lille boghylde, som jeg skal male gul, så den kan hænge ved Lærkes seng med godnat-bøger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar