tirsdag den 5. juli 2011

Så blev mor fejret...

I lørdags fyldte jeg halv-rundt, og mine forældre var så søde at holde en lille fødselsdag for mig.
Vil bare lige vise Jer lidt billeder derfra samt nogle af mine fine gaver.



 Thekrus med si fra PLINT

 Sæt til hjemmelavet marmelade


























Den højtelskede og meget populære bog :) fra Elsebeth Gynther og den sidste bog til samlingen fra "den gamle skole".

Penge til disse sko fra El Naturalista, som jeg har ønsket mig længe.


10 stk. spoler til min Bernina Aurora 430 samt en æske dertil.

Og til sidst men absolut ikke mindst, 3 stk. bøger fra Kernesund familie. Jeg skal hente dem på posthuset i dag, og det glæder jeg mig til.

3 kommentarer:

  1. Sikke en herlig blog du har her... Den må jeg vist til at følge med i!! Og tillykke ;)

    SvarSlet
  2. Hej Maj. Skønt at du kiggede forbi her på min blog. Har lige været inde på din. Sikke dejlige ting du laver. Har meldt mig som fast læser :)
    Sommerhilsner fra Line

    SvarSlet
  3. Tusind tak - dejligt du har lyst til at læse med;)

    SvarSlet