fredag den 4. november 2011

Opskriften på en hyggelig fredag

1. Man tager ud til en sød veninde, som også er kreativ og har små børn, så ens eget barn også synes det er rigtig hyggeligt. Man taler om løst og fast og ikke mindst kreativiteten, som fylder meget :) Man bytter stof, så man føler at man får guld med hjem i tasken :) (1000 tak Karina) Tak for en dejlig dag og tak for byttehandlen, Jeg er lykkelig, og ved allerede hvad det skal bruges til!

2. Man laver mad sammen med sin elskede datter og ser derefter disney-sjov

3. Man putter sin elskede datter, synger hende i søvn og giver hende et kærlighedskys på panden

4. Man opdaterer sin lidt forsømte blog og læser med hos alle I andre søde bloggere.

Det var min opskrift på en dejlig fredag. I får lige et par billeder af stoffet jeg byttede mig til i dag :)


 Uhhh, dejligt retrostof og uhhh de sødeste fulge. Dem har jeg ønsket mig længe :) 1000 tak igen Karina :)






3 kommentarer:

  1. Åhh så fint stof! Meget misundelig ;-) Lyder som en dejlig fredag - jeg har loppeshoppet, fået mine to store hjem efter en uges ferie og hygget med familien, så det er heller ikke så tosset :-) God weekend!

    SvarSlet
  2. Lyder som en super hyggelig fredag og lækkert stof du har fået med hjem. Der er en pakke på vej til dig, har haft lidt travlt i denne uge så jeg kom først på posthuset i dag.

    SvarSlet
  3. Selv tak for en fantastisk dag søde :)
    Jeg er så glad for at mine retrostoffer nu kan få nyt liv, i stedet for bare at ligge i bunken og samle støv ;) og jeg elsker bare dem jeg fik i bytte, og dem jeg bare fik - de er så skønne allesammen :)

    Knus Karina

    SvarSlet