lørdag den 5. november 2011

DIY Simpelt billede med ugle

Jeg kan for det meste godt lide at mine projekter er lidt nemme, forstået på den måde at resultatet viser sig hurtigt. At det også er en billig løsning gør ikke noget, bare det ser godt ud. Jeg har lavet et par uglebilleder, og jeg vil lige fortælle hvordan. Nemt, billigt og sødt synes jeg.


1 stk. sort ramme fra IKEA. Gavepapir fra TIGER med prikker (andet kan selvfølgelig også bruges).
1 stk. kort fra TIGER med ugle. Jeg har klippet uglen ud af kortet og limet den på gavepapiret. VUPTI.
1 stk. nemt billede med ugle.

2 kommentarer:

  1. Så simpelt og SÅ fint, tak for tippet - det må jeg se at få skaffet hjem til - i hvert fald noget lignende ;) Man kunne vel egentlig også bruge stof som baggrund?

    SvarSlet
  2. Den er bare super hyggelig, det var en rigtig god idé :)

    SvarSlet