tirsdag den 6. marts 2012

Stilhed...

Så blev jeg også ramt af feber. Søndag bød på over 40 grader og i dag er den nede på 38. Puha. Det er længe siden jeg har været så syg. Min søde mor har heldigvis været her for at passe godt på mig og ikke mindst tage sig af Lærke. Min krop er så træt. Jeg drømmer mig videre til næste uge, hvor alting forhåbentlig er meget bedre, og hvor energien til løbeture vender tilbage. Jeg er rigtig dårlig til at være syg. Jeg kan slet ikke finde ro. Ligger bare og tænker på, at det er spild af tid. Gid jeg bare kunne trække dynen over hovedet og sove til jeg var frisk igen. Men sådan er jeg altså ikke. Så i dag, trods feber og svimmelhed, har jeg strikket og syet på maskinen. Jeg kan simpelthen ikke lade være. Jeg blev færdig med 2 nederdele i babyfløjl til Lærke. Håber hun kan li' dem :) Feber-knus fra mig



4 kommentarer:

  1. 2 rigtig søde nederdele. Vil du afsløre hvilket mønster du har brugt. :o) De falder rigtig sødt.

    Rigtig god bedring. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej "Boldreel". Tak for hilsen. Jeg har brugt mønsteret fra Stof 2000, nederdelen hedder SOFIE. Den er sammen med to andre nederdele CLARA og SØRINE. Str. 92-146. Det er også det der hedder en 1/2-sol nederdel, og jeg mener man kan finde en beregner til målene på nettet. Prøv at søge på google.
      Jeg er meget spændt på at se hende med dem på, når hun kommer hjem fra sin far i morgen aften. Jeg tror de sidder rigtig pænt. Og tak, forresten, fordi du følger med hos mig :)

      Slet
  2. Jamen nu glæder jeg mig da bare endnu mere til at få syet det den nederdel som jeg har klippet til Kaja. For det er faktisk 1/2 sol nederdel jeg har klippet.

    Nu må vi se hvornår lillebror tillader at jeg bruger tiden på det, for han kom i fredags 3 uger før termin. :o)

    Jamen det gør jeg da, det er jo nogle dejlige ting du laver. Og selv tak fordi du er læser på min.

    :o) Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med den lille ny. Glæder mig til at se den færdige nederdel på din blog, når tiden tillader. Knus

      Slet