onsdag den 29. februar 2012


Jeg pusler for tiden. Med fremtiden og hvad den skal indeholde. Jeg er kommet med i en sammenslutning af 12 kunsthåndværkere med et permanent hus og åbningstid 4 dage om ugen. Jeg er rigtig glad og spændt. "Butikken" skal jeg dele med min mor. Så der tænkes, så det hele kan komme til at hænge lidt sammen, både bloggen og butikken. Jeg arbejder til dagligt som grafiker, så alt det grafiske er der styr på, men det er alligevel noget andet, når det er til en selv. Jeg bliver bare helt vildt selvkristisk. Men nu springer jeg altså ud i det. Kig evt. her http://www.kunstoghåndværk.dk/ Det er her det sker.

3 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende, håber det bliver godt:-) men hvor ligger buerup og tissø mon henne?

    SvarSlet
  2. Hej Ellen Kathrine. Buerup og Tissø ligger i nærheden af Kalundborg på Sjælland. Nærmere bestemt mellem Kalundborg og Sorø. Kig forbi, hvis du en dag er på de kanter. Var der ikke noget med at du engang var interesseret i noget stof jeg har. Det med hjerter og pige/drengetegn i 4 forskellige farver? Havde helt glemt det indtil nu. Er du stadig interesseret i en byttehandel? Knus

    SvarSlet
  3. Det lyder så spændende søde, håber I får rigtig godt gang i salget ;)

    Kom lige til at gå lidt amok i søstrene grene i går, har fået så mange fine sager med hjem - SÅ hyggeligt endelig selv at have mulighed for at komme ind i butikken :)

    Kh Karina

    SvarSlet