lørdag den 30. november 2013

Nyeste loppefund og stjerner

Mit soveværelse i den nye lejlighed er ret lille, men jeg sover vidunderligt derinde. Det er min lille sovehule :) Jeg har dog besluttet at selvom det er lille, så kan det godt være hyggeligt. Forleden fandt jeg et lille spejl på et lokalt loppemarked til blot 25 kr. På spejlet pynter min nyeste kreation. Papirstrimler fra Søstrene Grene, flettet til flade stjerner. I midten har jeg syet en brun knap. Jeg har fået en hel knappesamling af min farmor, fra dengang hun havde købmand på Langeland da min far var dreng. Jeg elsker når jeg kan bruges hendes knapper til mine ting :) Jeg skal nok vise lidt flere billeder fra soveværelset når det er færdigt. Jeg mangler at få hængt billeder og lamper op. I spejlet kan man se min løsning på ting der skal hænges på bøjle. Pga. værelsets størrelse er der kun plads til et smalt klædeskab, hvor der ikke kan hænge bøjler.














1 kommentar: