mandag den 4. oktober 2010

Så er æblemoster tilbage i blogland

Så er jeg tilbage på blog'en og det føles skønt. Vi er nu kommet hjem fra vores lange rejse og vi er ved at skabe os en ny tilværelse her i Danmark. Huset er ved at blive renoveret og der skal bygges 2 værelser på. Et værelse til Lærke og et soveværelse. Det bliver så skønt at alle vores ting får en plads. Vi har bestilt nyt gulv og vi har købt nye skabe og et spisebord i IKEA. Det lysner på det. Her er en lille smagsprøve, men det bliver bedre når det nye gulv kommer på og jeg får sat mit kreative håndtryk på det hele... bare vent!




































Stolene til bordet har vi ikke købt endnu, så indtil videre sidder vi på udemærkede klapstole fra IKEA.
Jeg har savnet min symaskine fantastisk meget, så jeg er allerede i gang.
Vi skulle til Amanda's fødselsdag i søndags, så jeg syede denne lille frugtpose til hende. Hun er nemlig lige begyndt i børnehave. Nu vil Lærke også have en, og selvfølgelig skal hun da det :)



Og lige en lille kreativ gave til min veninde, da vi skulle besøge hende og hendes dejlige familie i lørdags. To syede hjerter fyldt med lavendel fra sydfrankrig. Jeg har lovet hende 4 stk. i julestoffer også.



Det var lidt herfra. Nu vil jeg gå til ro. Lærke sover, men lidt uroligt. Hun er lidt forkølet.

Knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar