torsdag den 18. november 2010

Tyvstart på julen


















































Jeg er tyvstartet en lille smule på julen. Jeg er ved at sy hjerter til min veninde og nogle til os selv også. Jeg lavede perleplader sammen med Lærke i går, og blev så bidt af det, at jeg nu laver julepynt til juletræet. Det er super sjovt.

Lærke blev opereret for lyskebrok i mandags. Det var den værste dag i mit liv. Selvom det var en forholdsvis lille operation, er det ikke sjovt at sende sin lille skat i narkose. Den time var meget lang, men alt gik fint og hun kom ind på opvågningsstuen. Hun sov skønt og vi måtte efter 1 1/2 time vække hende. Hun var glad og ved godt mod, og spiste en masse da vi kom op på stuen igen. Sen eftermiddag kom vi hjem og det er gået fint med hende hele ugen. Hun er lidt træt og havde lidt smerter de første par dage, men nu hopper hun rundt som hun plejer.Vi er rigtig stolte af hende. Hun var så tapper hele dagen igennem på hospitalet.

I går fik vi besøg af Jan og lille Ektoras fra Grækenland. Vores gamle ven Jan er flyttet til Grækenland og har fået lille Ektoras med græske Nelina. Vi var sammen med dem på vores tur til Middelhavet i sammenlagt næsten 2 måneder, så Lærke og Ektoras kender hinanden godt og leger pragtfuldt sammen. Vi fik samtidig besøg af Jørgen og Amanda, så Lærke, Ektoras og Amanda kunne rigtig hygge sig sammen. Jan og Ektoras overnattede og vi startede denne morgen med nybagte boller og hygge. Lærke har været hos Peter og Ulla hele dagen. De passer børnebørn, så der bliver leget med Charlotte, Niels Peter og Alma. I morgen skal hun derover igen, da jeg igen igen skal på Herlev Hospital. Denne gang til Renografi. Jeg har prøvet det en del gange snart, så det skal bare overståes. På Tirsdag får jeg svar på alle undersøgelserne, det bliver spændende.

Jeg skal snart i gang med julegaverne. Jeg prøver i år at lave en masse kreative gaver, nu må vi se hvor langt jeg når. Min nye symaskine venter...

Nat nat




1 kommentar: