torsdag den 23. juni 2011

Jamen jamen...

Altså... jeg har lige opdaget her til aften, at der faktisk er nogen derude i blogland der læser med på min side og tilmed også kommenterer. Lidt pinligt at jeg først ser det nu, men hvor blev jeg altså glad :) Her gik jeg og troede at jeg var helt ukendt, og så... Det forpligter jo også lidt fra min side synes jeg. Så velkommen hos mig, alle Jer som kigger med. Skal nok være sød til at kommentere på de sider jeg læser med på, det er jo en del af det.
Som I måske har læst, går jeg sygemeldt og har gjort det et stykke tid. Det er en laaaang historie, men det korte af det lange er, at energien ikke altid er den bedste, og derfor kan der godt være lidt stille ind i mellem. 
Men jeg må sige at min dejlige opdagelse her til aften, giver fornyet energi på blog-fronten. Tak for det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar