fredag den 23. december 2011

Julehyggen er ankommet...


Julehyggen, julestemningen og julefreden er ankommet til adressen. Lærke og jeg har lavet konfekt her i eftermiddag, og hold da op hvor vi hyggede os. Vi er klar til i morgen. Gaverne er pakket ind, julemaden forberedt og julekjolen hængt frem. Vi nyder det. I går pyntede Lærke træet og i år hænger der rigtig mange fine ting, hun har lavet i børnehaven. Det er så fint og gør træet til noget helt specielt.

I formiddag var jeg til julehygge på mit nye job. Jeg har fået verdens sødeste kolleger og vi hyggede os med hjemmebagte juleboller, boblevand og bordtennisturnering. Super sjovt. Og vi fik den fineste julegave man kan tænke sig. En læææænge ønsket Hoptimist samt en brødkurv fra Stelton. Og jeg har endda kun været der i 1 måned. Vildt ik! Jeg er bare super glad. I får lige et billede af julegaven samt et af min nye lampe, som jeg også er rigtig glad for, og som pynter over mit spisebord.


 Jeg ønsker Jer alle en rigtig glædelig jul 
samt et lykkebringende nytår

Jeg glæder mig allerede til næste år, hvor kreativiteten skal have fuld skrue. Jeg kan mærke det!!


3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggelig ud hjemme hos jer, og sikke dejlige gaver du har fået fra arbejde. Jeg havde håbet at jeg nåede at sende en lille ekstra pakke til dig inden jul, men jeg nåede det desvære ikke. Men så har du i stedet noget at glæde dig til efter jul, rigtig glædelig jul til dig og dine kære.

    SvarSlet
  2. 1000 tak søde Jeannet. Jeg mailer dig lige min nye adresse. Hvor jeg dog bare glæder mig til den lille ekstra pakke fra dig :) Også rigtig glædelig jul til dig og din familie. Knus

    SvarSlet
  3. Søde Line - Vidste jo slet ikke at du havde fået job ;)

    Hvor ser det bare super hyggeligt ud med konfekt og det hele - er meget misundelig på din fine julegave - drømmer også meget om en fin hoptimist (dog i lilla) de er så fine :)

    Og også rigtig glædelig jul til søde du, og din dejlige familie - vi glæder os alle 4 til at ses en masse i det nye år ;)

    SvarSlet