mandag den 2. januar 2012

Lidt blev det da til...

Så er det nye år skudt  igang og på krea-fronten kan jeg mærke at det bliver et fantastisk år. Det gør det helt sikkert også på alle mulige andre fronter, men jeg kan mærke at kreativiteten vil fylde en del her i 2012. Jeg fik syet en lille smule gaver til jul. Det blev ikke til så meget, da jeg samtidig er flyttet, men lidt har også ret.

Min elskede nevø fik et par frugtposer med navn. 



 Lille elskede Therese, som jeg er tante til, fik 2 stk. lange hagesmække, der kan nå ind på bordet.

Desuden fik min kommende niece (som bliver født ved kejsersnit den 17. januar :), en puslehynde med betræk, 2 matchende kurve med stof samt ugleuro, fugleuro og uglebillede.

Jeg har desuden gang i et kreativt projekt, som jeg er meget beæret over at måtte være en del af. Mere om det senere.

1 kommentar:

  1. Therese er rigtig glad for sine flotte og dejlig lange hagesmække ingen tvivl om det. Hun flipper fuldstændig, hvis vi nærmer os med en alm længde smæk, så vi glæder os over, at kunne give hende en lang fin en på. Tak for dem!!! Stort knus, Beth

    SvarSlet